Kulturskolen Esbjerg tilbyder bandundervisning for elever i 4.-9. klasse

dato

Kulturskolen Esbjerg inviterer unge musikelskere fra 4. til 9. klasse til at blive en del af deres nye bandundervisning. Her får eleverne mulighed for at spille sammen i bands sammensat efter alder, instrument og bopæl.

Deltagerne vil få vejledning fra en sammenspilslærer, som rådgiver og støtter dem i musikalske udfoldelser. Interesserede kan læse mere om projektet og tilmelde sig via Kulturskolens hjemmeside.