Esbjerg Havn annoncerer med stolthed, at havnedirektør Dennis Jul Pedersen er blevet valgt ind i bestyrelsen for WindEurope's Management Committee. Dette medlemskab sikrer, at Esbjerg nu har en direkte stemme i diskussionerne om Europas fremtid inden for havvind og grøn energi.
For Esbjerg betyder dette ikke kun involvering i de store europæiske beslutninger, men også fokus på sikring af lokale arbejdspladser og fremme af grøn udvikling. Byen styrker dermed sin rolle som en ledende energihovedstad i regionen.
Kilde: Esbjerg Havn