Lørdag den 27. juni bliver en dag for atleter og tilskuere på Torvet i Esbjerg, hvor Jyllands stærkeste mand og kvinde skal kåres. Fra kl. 10.00 vil deltagerne kaste sig ud i krævende discipliner arrangeret af DFSA.
Tilskuerne kan glæde sig til at se atleterne dyste i blandt andet axle dødløft, siddende log og de udfordrende Atlas sten, mens byen vibrerer af opbakning og spænding. Esbjerg City opfordrer alle til at møde op og heppe på deltagerne, når styrkens mestre findes.
Kilde: Esbjerg City