Sommeren tegner til at blive udfordrende i Esbjerg Svømmeklub, hvor elitesvømmere forbereder sig på kommende mesterskaber. Klubben kunne i dag offentliggøre, at tre af deres talenter er udtaget til at repræsentere Danmark på den internationale svømmescene.
Bell Møller-Jacobsen og Rasmus Neuber, begge årgang 2010, skal deltage i Nordiske Junior Mesterskaber i Oslo fra den 29. til 30. juni. Det er første gang, de to svømmere får lov at prøve kræfter med et internationalt stævne.
Også Jonas Staghøj Andersen, ligeledes årgang 2010, har opnået kvalifikation til sit første internationale mesterskab, nemlig de Europæiske Juniormesterskaber i München fra den 7. til 12. juli. Klubben udtrykker stor stolthed over udtagelserne og ser frem til svømmernes præstationer i udlandet.