Esbjerg parkrun har brug for flere frivillige til at hjælpe ved det kommende løbsarrangement på lørdag. Organisationen skriver på Facebook, at der mangler personer til opgaver som bagtrop, fotograf og talonuddeling.
De opfordrer lokale til at melde sig for at sikre en god oplevelse for alle deltagere.
Hvis man ikke kan deltage denne lørdag, er der også mulighed for at hjælpe ved løb senere i juli. Interesserede kan kontakte Esbjerg parkrun via deres Facebook-side.
Kilde: Esbjerg parkrun