I morgen kl. 12.00 går det løs på Torvet i Esbjerg, når årets studenter fejres med dans og festligheder. Esbjerg City inviterer alle nyudsprungne studenter til at deltage i den årlige "Dans om hesten", som symboliserer afslutningen på studietiden.
Arrangementet er åbent for både elever, forældre, venner og resten af byens indbyggere, der ønsker at hylde de unge på denne særlige dag. Stemningen lover at være helt unik og uforglemmelig, og det er en fest man kun oplever én gang i livet. Kom forbi og vær med til at skabe en uforglemmelig dag med masser af godt humør og højt humør.
Kilde: Esbjerg City